2010. január 29., péntek

Exclusive interview with Jack Strify!

1) Pihenni fogsz egy kis időt?
Jack Strify: Rengeteg ötletem van most. Szeretnék új emberekkel megismerkedni és elkezdeni dolgozni.

2) Szólóelőadóművész akarsz lenni vagy jobban szeretnél egy bandát?
Jack Strify: Majd meglátjuk :)

3) Meg akarod változtatni a stílusodat a jövőben?
Jack Strify: Vannak ötleteim, de nem tudom mivé fognak fejlődni ...

5) A kedvenc zenészeid közül néhányan inspirálnak. Whose spirit would you....
take for yourself now, being independent?.... (Ha valaki rájön, hogy ez pontosan, mit jelent, akkor a chat-be bigyessze be magvas gondolatait ^^ én nem jöttem még rá pontosan!)
Jack Strify: Marilyn Manson, Tim Burton and Prince.....

6) A zenének mely hatásait vinnéd bele a saját projektedbe?
Jack Strify: Mindent, amit szeretek és ami az én megszállottságommal ... fejlődik ...

7) Eltudod képzelni, hogy olyan nagy sztárokkal énekelsz duettet, mint Lady Gaga ...
Ha szeretnéd akkor énekesként/bandában akarod csinálni?
Jack Strify: Nekem először koncentrálnom kell a saját hangomra.

8) Vannak céljaid amelyeket meg akarsz valósítani ezekkel a tevékenységekkel? Bármi ...
egy bizonyos pont a karrieredben vagy úgy véled, hogy egy kreatív munkának nincsenek határai?
Jack Strify: Én csak énekelni akarok és alkotni ...

9) Mit gondolsz a negatív kritikákról a művészetedet illetően?
Jack Strify: Ha nem lenne valami kritika akkor valami nem működne megfelelően. Vagy szereti vagy utálja az ember. A kettő között nincs semmi.


10) Csak a zenének szenteled magad? Don`t you think of any....
other kind of activity, that you may try in your life?.... (Ehhez is majd valami help-et nyomjatok, ötleteket kérek)
Jack Strify: Nekem még mindig meg kell keresnem az életem iránti szeretetet. De ... talán ez a hangom.

11) Szeretnél megtanulni egy hangszeren játszani? Ha igen, melyiken?
Jack Strify: Néhány éve, képes lettem volna arra, hogy 50 hangszeren megtanuljak játszani és olyan jól játszak, mint Sting. De ez nagyon-nagyon hosszú idő ...

12) Mit jelent a szimbólum az új Myspace-eden? (a piros körre gondolunk) ezt fogod felhasználni az utadon az új projektedben vagy majd egyszer megváltoztatod?
Jack Strify: A kör a kezdet és a vég szimbóluma. Az emberek látják ... különbségek vannak az elbúcsúzásban és mást látnak a körben.

13) És az interjú végén, kérlek mondanál néhány szót a jövőbeli zenédről? A rajongóidnak leginkább, nagyon kíváncsiak! ;)
Jack Strify: Van egy meghívásom Moszkvába pár héten belül ... Ez nem csak egy szóbeszéd :)

Az interjút készítette: Official Russian Jack Strify Support [Int.] and JackStrify - Family & Friends Support Schwenningen....
Thank you!
Fordította: Eww
UI: Akinek problémája van a fordításommal az pattoghat e-mail-en, kérdés, hogy ez mennyire éri meg?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem:
    5. Kinek a szelleme hatott rád, hogy függetlenné válj?

    10. Nem gondolkodsz más lehetőségeken, amit még kipróbálhatnál az életedben?

    VálaszTörlés