2010. november 3., szerda

The Quiet Man

1. Epizód, 2010. november 3.
Új interjú Strify-val, megjelent az orosz Bravo 2010. évi 42. számában. Köszönet az orosz supportnak. Fordítás: na ez érdekes dolog. Az interjú valószínűsíthetően angolul készült, amit aztán a riporter lefordított oroszra, majd a support ezt fordította vissza angolra, valószínűleg a google fordítógép használatával. Épp ezért sokmindenre csak tippelni tudtam... -Dawn-
2. Epizód, 2010. november 4.
Javított, jó fordítás jelent meg. Készítették: Natalie Strange és Glam Natalie. Köszönjük! Thanks! -Dawn-
Megj: egy mondatot hibáztam, hihi.


- Szia Strify! Hogy vagy?

- Hello! Minden rendben. A berlini lakásomban ülök. Csak egy szoba, és leginkább egy gardróbra hasonlít. Nagyon sok fogas van a ruháknak, minden tele van cipőkkel, kesztyűkkel, ékszerekkel, stb. Más szóval, mindennel, amit fel lehet venni. És van egy szintetizátorom és egy számítógépem. Ez minden, amire szükségem van.

- Mivel vagy elfoglalva mostanában?

- Csak ülök és a saját szórakozásomra dalokat írok, próbálgatok zenélni. Nem tudok zene nélkül élni, tudod. Párizsban veszem fel az új albumomat egy francia Dj-vel. Japánban pihentem. És egyébként megint megyek Oroszországba egy Dj Set-re 2011 februárjában! Maximalista vagyok és már megtettem az előkészületeket.

- Hogy érzed ma magad?

- Jól. Általában nyugodt vagyok. Ha nagy nyomás nehezedik rád, rögtön jönnek a problémák, és az egész olyan mintha valaki homokot szórna az autók elé. Ezt általában elfogadom és várom a szerencsémet. Például nemrég eltört a billentyűűzetem, és ugyanazon a napon valaki ellopta a biciklimet. Szóval azt mondtam magamnak: „Hamarosan szerencséd lesz!” És tényleg – egy hét múlva meghívtak Moszkvába játszani! El voltam ragadtatva. De tudom mi tenne teljesen boldoggá – egy kiskutya! Ha lenne, mindennél jobban szeretném őt és egyszerű becenevet adnék neki: Mopsz Kutyus!

- Hogy van a többi Cinema Bizarre fiú? Kivel szoktál szórakozni menni?

- Természetesen nagyon hiányzik az időszak, amikor még egy csapat voltunk! A fiúk gyakran meglátogatnak, teázunk és új zenéket hallgatunk, mert még mindig egy városban élünk – Berlinben. Egyébként gyakran hallgatunk Lady Gagát, ő egy jó csaj és zenész!

- Mit gondolsz az orosz rajongóidról?

- Várom, hogy újra találkozzunk! Sajnálom, hogy a következő évig várnotok kell. Időre van szükségem, hogy mindent alaposan előkészítsek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése