2010. november 30., kedd

Lehetőség?

Annak örömére amit itt többen felvetettetek írok egy hírt.
Nem tudom mennyi idősek vagytok, hány nagy buliban voltatok már és hány zenész ismerősötök van, DE.
Először is kell TÖBB SZÁZ ember, hogy megtöltsön egy klubot. Úgy 300 fölött gondolkodjatok legalább, de az 500 inkább reális. Van konkrét elképzelésetek klubbal kapcsolatban? Vidéken nem vagyok jártas, de a fővárosban már voltam pár ilyen helyen. Nos ti mire gondoltatok? Kék Yuk? A Dürer Kertben az egyik terem? A38 hajó? Most kapásból ezek jutottak eszembe amik szóba is jöhetnének. Aztán kell reklám, hogy tuti meglegyen annyi ember. Szerintem itt lenne a bökkenő. Mert még ha meg is tudnánk fűzni a magyar Bravot pl. hogy reklámozza, sokan akkor se tudnának eljönni. Hogy miért? Egyszerű. A szülő nem engedi el. És ezért nem kárhoztathatjuk őket.
És ennyi igazából... Itt nem a klubbérlésen meg az 5000 forintos belépőn múlik... Meg nem is azon, hogy fel lehet-e venni a kapcsolatot Strify-val. Hanem a létszámon sajnos. Ez van.
Várom a javaslatokat!!!

-Dawn-

6 megjegyzés:

  1. hm nem tudom
    esetleg ha interneten keresztül a környező országokban hirdetnénk biztos jönnének onnan is nem?
    de ötletnek tökéletes amit kigondoltál csak nehéz lenne kivitelezni
    szerintem most egy felméréssel fel mérni hogy kb mennyi ember jönne el meg ilyesmi
    nem tudom még gondolkozok ezen:D

    VálaszTörlés
  2. Hmm ... csehek, lengyelek elég elszántak és még a környező országokból is lehetséges, hogy jönnének, de mindezt megszervezni lutrira nem túl jó döntés lenne. Én élvezném természetesen, előadhatja nekem a magánszámát is XD ... Jó ez már 18-as karika, de egyébként jó lenne, csak tényleg... meg mióta nincs CB szerintem azóta a magyar rajongók jó része feladta az ilyesféle ambíciókat. Sajnos. :( De én nyitott vagyok a dologra! (Y)

    -Eww-

    VálaszTörlés
  3. Ez alapvetően jó ötlet Pipi, mert jóban vagyok az osztrák és a szlovén supportokkal is. Asszem még Romániából is ismerek valakit.. a többi országot nem tudom. Még Lengyelország is lehet, hogy oké lenne, de az kérdőjeles. És még a németeket is felírnám egy kérdőjellel, de több ötletem tényleg nincs. Hát nem tudom, necces, nagyon necces. Nézd meg, Olaszországban se jön össze.

    VálaszTörlés
  4. Összegezném tehát a feladatokat:
    1, Miután megtaláltuk a megfelelő klubot, felvenni a kapcsolatot a tulajjal és megtudni, mennyit fizetnek egy Dj-nek (aki nem hivatásos lol), mennyi lenne a belépő, mennyi fogyasztás/ember szükséges.
    Ezek után
    a) Rávenni a tulajt/szervezőt, hogy vegye fel a kapcs-ot Strifyval, és innentől rájuk hagyni.
    b) Felvenni a kapcsolatot Strifyval/ azzal aki ezeket szervezi neki, és rávenni, h vegye fel a kapcs-ot a klubbal, mert az mindenkinek jó lesz. :)

    2, Reklám. Szerintem ez a legkevesebb. Onnantól, hogy a program felkerűl egy honlapra lehet linkelni boldog-boldogtalannak. Szórólapot gyártani sem egy nagy ördöngősség. Azokat meg lehet önkéntesen osztogatni.

    Nos én vállalom a szórólapgyártást. Esetleg valaki menedzseri ambíciókkal akad? :D

    VálaszTörlés
  5. Igen, pontokba szedve ez a terv.
    Csakhogy.
    Szerintem akkor is kell legalább 500 ember! És nem tudom tőlünk meg a környező országokból összejön-e annyi. Mert az üres klub elég ciki. Ezért végzünk most "a környéken" piackutatást - vagyis hogy mekkore igény van még Strifyra...
    Amúgy melegen ajánlom, hogy kérdezd ki Kraakot! ;) XD

    VálaszTörlés
  6. Kabbe. :D
    Bár ha én tenném ezt, biztos segítőkész lenne, de valahogy nem akaródzik. :D

    VálaszTörlés