2011. szeptember 1., csütörtök

Interjú fordítás

Milyen kreatív dolgokon dolgozol most?
Éppen a közepén vagyok a dolgoknak.Dalokat írok,majd feléneklem őket a stúdióban.
A képekről is van már egy csomó ötletem.A természetből szeretném létrehozni a képeimet és a videóimat.


A zenélésen kívül mit szoktál még csinálni?
Sokat olvasok.

Van valami olyan dolog az otthonodban amit nem szeretsz,de meg kellene csinálnod?
Persze,utálom a port.

Tudsz főzni?Hogyan tudsz?
Azt hiszem nem vagyok az a profi szakács,de eddig még senki nem halt meg a főztömtől.

Milyen ételeket főzöl mindennap magadnak?A barátaidnak?Valami különlegeset?
Szeretek vacsorát készíteni a barátaimnak.Jól meg tudom főzni a szeletelt húst almás mártással.

Hiszel a véletlenekben?

Nem hiszek a sorsban.A dolgok néha úgy tűnhetnek hogy véletlenül történek meg,de mégis össze van kapcsolva az egész.Hiszem hogyha jó vagy,de rossz szakaszban van az életed,visszatét hozzád a pozitív periódus.

Ösztönös embernek tartod magad?
Nos,ez attól függ.

Milyen gyakran csinálsz meggondolatlan dolgokat?
Soha nem számítottak nekem ezek a dolgok.

Mennyi időre van szükséged,hogy reggel rendbe tedd magad?(smink.haj,ruha)
Nem is olyan sokáig.Az évek során kiderült hogy ez már rutin dolog.

Milyen tervezők ruháját kedveled?
Szeretem a vintage stílusú Yasmin kabátomat,ami egy olasz márka.
Illetve
Vivienne Westwood mindig jó választás.

Wanna do something besides be on stage?
I always wish I knew how to write, but I have too high expectations.
(ezt a kérdést és választ nem egészen értem)

Szoktál a zuhany alatt énekelni?
Persze szoktam.

Szereted a lusta napokat és nem csinálni semmit?
Szeretek az ágyban könyvet olvasni és közben epret enni.

Szeretsz sportolni?Mit gondolsz a reggeli futásról?
Hetente háromszor futok.

Mikorra várjunk téged az országunkba?:)
Megpróbálok egy új DJ fellépést megszervezni.Remélem találkozunk ott.
És elnézést a ritka twitter és Tumblr bejegyzésért.

......és most néhány szót a rajongóknak!
Sokszor kaptam az elmúlt napokban különböző hamis felhasználokrók információkat.
Én hivatalosan csak a
twitter.com/jackestrify; Facebook.com/jackstrifyofficial és tumblr.com/solitudeboy

Pipi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése