2011. július 2., szombat

All Stars interjú magyarul

Meglepetés Jack Strify rajongóinak!Kedvenc művészetekkel interjút készítettek az orosz rajongók, a legérdekesebb kérdések megválaszolásával..(Itt szerintem van egy kis baki mert a Which you listen to a song of Cinema
Bizarre with pleasure kérdést én tettem fel Facebook-on)
Most megtudhatsz néhány dolgot az első tetoválásáról ,a nyári terveiről és még sok minden másról!


Mit csinálsz péntek 13-án?

-Nem vagyok babonás,számomra ez nap ugyanolyan mint a többi.Az egyetlen ok a hiszékenységre,hogy akkor történik éppen egy baleset,mert ott van sok ember, akik aznap könnyen pánikba esnek,és emiatt az emberek azt hiszik hogy emiatt a nap miatt történt minden.

Melyiket szereted jobban a medencét vagy a tengert?
Ha tehetném vennék 1 óceánt.


Mit jelent az új tetoválásod?
Ezt a tetoválást a legjobb barátommal csináltam,akit nagyon szeretek és örökre a szívembe zártam.


Részt akarsz venni valaha az Eurovíziós Dalfesztiválon?

Nem,engem nem érdekel ez.

Melyik Cinema Bizarre számot hallgatod szívesen?

Én szeretem a'Heaven is wrapped in chains-t.Ennek kellet volna lennie az első kislemeznek a Toyz-ról.
Én rendkívül boldog vagyok,hogy a a Blashempy megtalálja az útját a rádióknál az új Junior Caldera verzióval,mert a dal üzenete nagyon fontos nekem.
Annyira sok pozitív vissza jelzés kapunk,hogy remélem az orosz rádióknak is tetszeni fog.


Hogyan kezeled azokat az embereket akik negatív megjegyzéseket tesznek rólad?
Próbálj meg nem figyelni rájuk. Ezek az emberek emlékeztetnek iskolai 'kutyákra', akik mindig készen álltak az ember megalázására.

Ki a kedvenc celebed
?
A szexi Rihanna:)

Mennyi orosz szót tudsz?
Túl sokat az itt lévő helyre:)

Melyek a legnagyobb benyomásaid az oroszországi látogatásaid után?
Imádom Oroszországot és az ott eltöltött időt..Itt van egy nagy kapcsolat a múlttal,amit én néha hiányolok Berlinben,mert ott nagyon sok épület pusztult el a háborúban.Elképesztő ,hogy még egy gyógyszertár is található egy olyan házban,amely valaha egy kastély volt.Ez arra késztetett, hogy nagy orosz szerzőktől olvassak és hamarosan elkezdem olvasni Tolsztojt.


Mi a benyomásod az új Karib-tenger kalózai filmről?
Ez egy bámulatos kalandfilm és szerettem a sellőket :)

Mit gondolsz azokról a rajongókról, akik fokozott figyelmet tanúsítanak irántad az Interneten? Irritáltnak érzed magadat emiatt?
Ez meglep engem,mert én is csak egy magánszemély vagyok.De szeretem annyira a rajongóimat,hogy amikor egy kicsit magányos vagyok rájuk gondolok.

Mik a terveid nyárra?
Dolgozok a szóló albumomon.Szeretném ha az év végén már kiadnánk.

És végül kérlek mondj néhány szót a rajongóknak!

Szeresd magad,és jobban foglak szeretni


Translated by:c) Pipi és Eww

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése